Mediyoga för kvinnor på LÄTT SVENSKA

Information

Mediyoga är en träningsform som passar alla.
Enkla mjuka rörelser med andning som hjälper kroppen att komma i balans.

Målgrupp - Vem är kursen för?
Kursen riktar sig till kvinnor och hålls på lätt svenska.
Barn får inte följa med på kursen.
Inga män på kursen.

Mål - Vad vi ska lära oss
Efter kursen får vi smidigare kropp, mer balans och ro i kroppen.

Innehåll
Kursen innehåller mjuka, långsamma rörelser för hela kroppen.
Andningsövningar
Avslappning
Meditation

Material
Det finns yogamattor på plats. Om du vill kan du ta med egen yogamatta.
Ha på dig kläder som du enkelt kan röra dig i.

Gruppstorlek
Kursen har plats för 10 personer.

Om kursledaren
Mitt namn är Emina Pilavdzija.
Jag har läst många olika utbildningar inom hälsa och friskvård. Senaste utbildning är i medicinsk yoga.
Jag jobbar som hälsoinspiratör.

Startdatum:

2024-10-28

Tid:

15:00 - 16:00

Antal tillfällen:

6

Veckodag:

Mån

Arrangemangsnr:

10940

Plats:

Dansstudion Varberg Borgmästaregatan 2 43241 Varberg

300 SEK

Hitta hit

Har du några frågor?

Kontakta SV Halland