Grundkurs data på lätt svenska

Information

Datakurs på lätt svenska - Distans via Teams

Upptäck Digital Kompetens med Vår Datakurs på Distans!
Är svenska ditt andraspråk och du vill förbättra dina IT-kunskaper? Vår distanskurs via Teams är perfekt för dig! Vi erbjuder en omfattande utbildning i Microsoft Office-paketet och Windows 11, anpassad för både nybörjare och de med viss förkunskap. Bygg på din befintliga kunskap eller starta din digitala resa med oss.

Vad Vi Erbjuder:
Flexibel Inlärning: Lär dig i din egen takt från bekvämligheten av ditt hem.
Du som är arabisk talande och har svenska som Andraspråk: Kursen är utformad för att vara lättförståelig för dig som talar svenska som andraspråk.

Personlig Utveckling: Oavsett om du är nybörjare eller har tidigare erfarenhet, finns det alltid något nytt att lära.
Praktisk Erfarenhet: Få hands-on erfarenhet med de senaste versionerna av Windows och Office-paketet.
Stöd och Feedback: Våra erfarna ledare erbjuder personlig feedback och stöd genom hela kursen.

Minst 5 deltagare max 10.

Plats: Via teams på distans.

Kursinnehåll
Grundläggande och avancerade funktioner i Word, Excel, PowerPoint, och Outlook.
Navigering och anpassning av Windows 11 för maximal produktivitet.
Tips och tricks för effektivt digitalt arbete och kommunikation.
Säkerhet och integritet i den digitala världen.

Anmälan och Mer Information:
För att anmäla dig eller få mer information, besök vår hemsida eller kontakta oss direkt. Platserna är begränsade – säkra din plats idag och ta ditt första steg mot att bli en digital proffs!

Förkunskaper
Inga förkunskaper krävs.

Material
Exploring Windows 11 av Elluminet Press.

Kursledare
Ali Saleem från Ryd.

Bra att veta
Vi skickar dig en kallelse/faktura före kursstart. Har du uppgett en mejladress skickas kallelsen/fakturan på mejl, annars kommer den med vanlig post.

Vi strävar efter att hålla hög kvalité på våra kurser. Grupperna är små och våra ledare erbjuds kontinuerligt ledarutbildningar.

Startdatum:

2024-10-15

Tid:

17:30 - 19:00

Antal tillfällen:

8

Veckodag:

Tis Tors

Lediga platser:

Arrangemangsnr:

44146

Plats:

Distans

Kostnadsfri

Hitta hit

Har du några frågor?

Kontakta SV Kronoberg